søndag den 17. januar 2010

kool person of the week













'

thora snakker om at tisse på mandlige måder, at sælge geder og om hvad der er kool.




thora thøgersen er denne uges kool person. thora er halvt sydafrikaner, kvart pólak og halvt daner.

ups, kvart daner. eller også er hun 125% menneske!



hvad har været højdepunktet på din uge?

"det må være hjalte og ronjas (to venner red.) fødselsdagsfest, selvom jeg glemte at tage gaven med."


hvad var gaven?

"havde lavet to t-shirts, som var ret personlige. en til ronja med hendes eget ansigt på, hvor der stod 'thoras bitch' og en til hjalte med billeder der mindede ham om alle hans venner!"


du har valgt 3 kool ting, fortæl om dem!


"jeg har valgt en stor pink floyd-plakat jeg fik af mine veninder ronja og luna. den faldt hele tiden ned, så nu har jeg tapet-klistret den op, og den kommer vist aldrig ned igen! så har jeg valgt henna-hånden og totoro, et dyr jeg købte i kina for alt for mange penge. den var blevet væk og da jeg fandt den igen blev jeg vildt glad!! kan godt lide filmen (:




hvad er det næste du vil investere i?

"en blå habitjakke med guldknapper fra monki"


hvem er kool?

"min veninde vera! hun har sin egen stil! 3 ting der er kool ved hende? hun siger sin mening, hun er hjælpsom og hun er god at fordrive tiden i kedelige skoletimer sammen med"




hvad er din kooleste oplevelse?

"lørdag, vi var 3 piger der skulle tisse rigtig meget og håndtaget til toiletdøren var væk! så så vi en anden dør, hvor der var et pissoir indenfor, og så stod vi bare 3 piger og pissede på række i et pissoir!"


3 kool begreber:
1) stadens pointe med staden
2) ordet 'hygge'! det findes ikke på andre sprog!
3) gavmilde morfædre


3 antikool begreber:
1) pastelfarver, eeeiidrdarw!
2) texas
3) min hund når den løber efter krager :(


noget du drømmer om at lave i fremtiden?

"at bo på en husbåd! alle mine venner skal med. feste.


du har mange kool drømme. den kooleste drøm du har haft?

"uh, må være den med at alle var superhelte, jeg havde en meget fesen pastelfarvet lysegrøn dragt på, med et lyn på maven og en kappe, alle andre havde kool dragter på. luna havde en sort dragt på og skød lyn ud af hænderne! vera havde en rød, stram dragt på med en cupcake på brystet, og stribede strømper. hendes evne var at hun kunne spise uendelige mængder af kage. vi dansede ballet.


kool kendte:

en fed fotograf, som hedder noget med david, og tager specielle billeder af kendte.
malk de koijn!
min mor, kasia gasparski.


fortæl om dengang du solgte geder på den tibetanske højryg

"mit navn var mujaffe ildspand ullegurt, jeg solgte geder i en måneds tid og solgte kun 5. resten blev hijacked fordi de var meget populære. de var nemlig radioaktive og fra galapagos øerne. de lavede grøn mælk.


et godt råd fra ugens kool person, thora: lyt ikke til folk fra fyn der snakker om skibe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar