lørdag den 9. januar 2010

kiss kiss kiss


jeg ved ikke om bandet, som bestaar af 4 drenge fra aalborg eller aarhus eller en anden by med aa, er fedt, men coveret på deres debutalbum er helt vildt laekkert. jeg gad godt have en stor plakat med det billede, som fyldte hele mit vaerelse!
kiss kiss kiss fik deres gennembrud via p3 med sangen 'hector'. de fleste kender hittet 'mirrors' og titelsangen 'broken hearts'. det jeg ellers har hoert lyder meget ok. singlen 'mirrors' laa nummer 1 på soundvenues high 5-liste i den foerste uge af -10. triple-kiss spiller i vega loerdag d. 10. april til en soelle sum á 110 danske kroner.


http://www.myspace.com/kisskisskissdk

naeste gang jeg tilfaeldigvis finder 149 kroner i min lomme (hvilket sker temmelig sjaeldent), vil jeg investere i albummet 'broken hearts' med kiss kiss kiss.

-asta bossano

Ingen kommentarer:

Send en kommentar